Sunday 21 November 2010

Soră de suflet, de cruce şi metaforă!




Soră de suflet, de cruce şi metaforă!


Cuvântul meu a fost cam aşa gândit: Vreau să am, ca nimeni altul, o soră de cruce şi metafotă!
Şi fiindcă acesta a fost un vis, acolo sora aceea avea ochi albaştri, duri ca oţelul, cam cum îi e şi felul! Trup de bărbat, suflet delicat, păr buclat.
Mi-a declarat că printre globule dumneai simte că-i curge metafore, pe care le aude dimineaţa, când primii paşi îi face spre soare răsare, pentru creştineasca închinare.
Ei i-am sădit o floare în auricolul stâng, acolo nu doare, Căci pe pământ, multe florile se frâng.
Am uitat să întreb ce culoare de floare preferată are. Răspunsul roş aprins şi galben încins, m-a surprins. Apoi am zâmbit uşor. Când va ducel florile în braţe, cu ochii va realiza doritul tricolor! Care-i va trezi românescul dor, de casă, de mamă, de-o floare, hai să-i spunem crăiţă, de.o poeniţă unde primăvara ascultă cucul, sau de nucul unde pupăza-l imită, cu creasta ei aşa de pleoştită.
Acum, acolo, pe maluşl Tamisei, oare sunt sălcii, dar cuci,? Eh! Câştigi destule, dar şi pierzi, dacă-n alte zări te duci..
Parfumul ingerilor, oare, la această lansare, cu tine ce-aduci?



Constantin T Ciubotaru
la lansarea volumului de poezie "Parfumul Ingerilor" de Ionela Flood

18 noiembrie 2010
Gaudeamus Book Fair 2010

***************************

Imagini de la Cenaclul Mileniul 3 la Rosiorii de Vede, septembrie 2010











No comments: