Friday 30 June 2017

Congresul Culturii și Civilizației Daco-Române

COMUNICAT DE PRESA

Fundația "Origini Carpatice", în calitate de organizator, alături de Consiliul Județean Buzău – cofinanțator, cu sprijinul Primăriei Municipiului Buzău, al Inspectoratului Județean Buzău, al Muzeului Județean Buzău, al Asociații Române pentru Propaganda și Istoria Aeronauticii, având ca partener media canalul online TS TV (www.tstv.ro) anunță desfășurarea unui eveniment cultural unic în Municipiul Buzău:

CONGRESUL DE CULTURĂ ȘI CIVILIZAȚIE DACO-ROMÂNE
Identitatea și continuitatea istorică a civilizației daco-române
6 – 9 iulie 2017

Bucurându-se de un deosebit prestigiu științific și de o largă participare națională și internațională, Congresul de Cultură și Civilizație Daco-Române are ca scop transmiterea informației istorice din domeniul civilizației geto-dacice și să o reactualizeze în conformitate cu ultimele cercetări și descoperiri în domeniul istoric. Obiectivul general se încadrează în profilul Fundației "Origini Carpatice" și vizează creșterea educației informale a românilor privitoare la prezervarea valorilor istoriei neamului și ale moștenirii cultural-religioase în contextul păstrării identității naționale.
În acest an au fost înscrise 52 de lucrări care au fost grupate în trei secțiuni : Identitatea etnică a semințiilor autohtone din arealul Carpato-danubiano-euxinic : argumentul genetic, baștina, date etnografice și geografice (spații, populații, climă, resurse, habitat, ocupații, meserii, obiceiuri) ; Identitate și continuitate lingvistică : oralitate, alfabet, scriere ; Identitate arhetipală mentală : mitologia, simbolistica, imaginarul, logosul.
Și-au anuntat participarea personalități române marcante și specialiști în istorie : Mircea Chelaru, Gheorghe Funar, Gheorghe Iscru, George Cadar, Leon Zăgrean, Dumitru Ioncică, Mircea Țicleanu. Din străinătate ne vor onora cu prezența Branislav Stefanoski (Macedonia) și Marius Finca (Canada).
Deschiderea oficială a Congresului de Cultură și Civilizație Daco-Române va avea loc joi, 6 iulie 2017, orele 9.30, în Piața Dacia din Municipiul Buzău, în prezența reprezentanților comunității locale și județene și a numeroșilor invitați din țară și străinătate.
Manifestările dedicate Congresului de Cultură și Civilizație Daco-Române ne oferă prilejul de a mulțumi fondatorilor, susținătorilor, partenerilor, colaboratorilor și tuturor prietenilor Fundației "Origini Carpatice". În cadrul acestor manifestări va avea loc și lansarea primului volum al cărții "Kharta Dacica", culegere a lucrărilor ștințifice in-extenso prezentate în cadrul acestor manifestări.
Susținerea lucrărilor științifice se va desfășura pe secțiuni, după un amplu și dens program: joi, 6 iulie 2017, între orele 11.00-14.00, în Sala Mare a Consiliul Județean Buzău, și între orele 16.00 – 19.30, în Sala Amfiteatru a Muzeului Județean Buzău, respectiv vineri, 7 iulie 2017, între orele 9.00 – 14.00, în Sala Mare a Consiliului Județean Buzău, și între orele 16.00 – 20.00, în Sala Amfiteatru a Muzeului Județean Buzău.
Prezența la lucrările Congresului de Cultură și Civilizație Daco-Române este deschisă tuturor celor care sunt conectați la vatra neamului strămoșesc și luptă pentru aflarea adevărurilor ascunse legate de cultura și civilizația daco-române.
Congresul de Cultură și Civilizație Daco-Române este un proiectul cultural cofinanțat din fondurile bugetului Consiliului Județean Buzău, alocate pentru activități nonprofit potrivit Legii nr. 350/2005.
Sent from my iPhone

Thursday 29 June 2017

Startarium: Finanțare startup-uri | Recomandă un tânăr la TOYP 2017 | Profilul antreprenorului român (Studiu) | Din secretele antreprenorilor | Webinarii Google | Summit-ul Repatriot 2017



Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: FNTM - Fundația Națională a Tinerilor Manageri <info@fntm.ro>
Date: 29 June 2017 at 09:32:25 EEST
To: <ionelaflood@gmail.com>
Subject: Startarium: Finanțare startup-uri | Recomandă un tânăr la TOYP 2017 | Profilul antreprenorului român (Studiu) | Din secretele antreprenorilor | Webinarii Google | Summit-ul Repatriot 2017
Reply-To: info@fntm.ro

Startarium: Finanțare startup-uri | Recomandă un tânăr la TOYP 2017 | Profilul antreprenorului român (Studiu) | Din secretele antreprenorilor | Webinarii Google | Summit-ul Repatriot 2017
 
                                                                                                 Deschide în browser
 
 
["Fundația Națională a Tinerilor Manageri"]
 
 
 
Delegația română organizată de FNTM în Germania s-a încheiat cu succes!
 
18 companii și instituții bavareze au fost vizitate săptămâna trecută de delegația română în domeniul panificației, organizată de FNTM și Herbertz Dairy Food Service, în Germania.
Cei 15 manageri români, din cadrul a 14 companii și asociații de profil, au văzut în cadrul firmelor bavareze echipamente și utilaje moderne de panificație și patiserie, metode de tratare a aluatului, procese de automatizare, echipamente second-hand și demonstrații de coacere. Delegația a vizitat și o școală de top specializată în formarea profesioniștilor din domeniul panificație și patiserie și a participat la un mini-târg de tehnologie.
Le mulțumim membrilor misiunii economice pentru implicare, iar partenerilor și companiilor bavareze pentru buna primire.
 
Mai multe detalii și imagini
 
Au început înscrierile pentru Ten Outstanding Young Persons (TOYP) 2017
 
Până în data de 15 august 2017 poți înscrie recomandările tale pentru competiția Ten Outstanding Young Persons (TOYP) 2017, organizată de Federația Junior Chamber International România - JCI România.

Tinerii, femei și bărbați până în 40 de ani, pot fi nominalizați într-una dintre cele zece categorii: Economie, afaceri, antreprenoriat | Politic, juridic, guvernamental | Academic | Cultural | Moral, protejare mediu | Protecția copiilor, pace, drepturile omului | Umanitar, voluntariat | Științific, tehnic | Auto-depășire | Inovații medicale.
 
Din 1983, Junior Chamber International (JCI) a premiat aproape 300 de persoane din 57 de națiuni, prin competiția TOYP .
 

Înscrie recomandările până pe 15 august
 
 
 
 
Înscrie-ți startup-ul pe platforma de crowdfunding creată de Startarium
 
Ai deja afacerea pusă pe picioare, dar te pregătești să lansezi un produs nou? Ești un candidat perfect pentru a iniția o campanie de crowdfunding.
În perioada 22 mai - 15 septembrie, orice campanie de crowdfunding încheiată cu succes pe Startarium intră automat într-o competiție, la finalul căreia vom recompensa cele mai îndrăznețe și convingătoare 6 proiecte.
Până în prezent 5 campanii s-au finanțat cu aproape 16000 de euro în doar 1 lună.
Startarium introduce mecanismul de dublare a fondurilor strânse prin crowdfunding: astfel, cele mai performante campanii care sunt finanțate cu succes de susținători, primesc o sumă suplimentară, egală cu obiectivul fixat pentru campanie, în limita a 4.000 de euro fiecare.
În primul rând, e o oportunitate nu doar de a strânge fonduri pentru afacerea ta, ci și de a-ți testa ideea și de a-ți recalibra viziunea. Este o soluție excelentă pentru oricine are o idee clară de business sau produs și nu-i lipsesc decât fondurile inițiale sau feedback din piață.
 
Află mai multe detalii despre cum poți obține finanțare pentru startup-ul tău
 
 
 
Studiu: Profilul antreprenorului român
 
Studiu REGnet.ro: Antreprenorul român este barbat în proporție de 63,17%, are între 30 și 49 de ani, iar firma sa are ca obiect de activitate în ultimii ani producția de software la comandă sau comerț online. 38,83 dintre antreprenorii români sunt femei.
 
Cele mai multe afaceri înfiinţate în ultimii ani, inclusiv în 2017, sunt legate de realizarea de software la comandă, comerţ clasic, comerţ online, iar apoi diferite tipuri de servicii (publicitate, intermediere sau design), arată datele REGnet.ro, firmă specializată în înfiinţări şi modificări de societăţi şi PFA.
 
Citește mai mult
 
Au început înscrierile pentru a doua ediție a Summit-ului RePatriot
 
Ediția 2017 este o continuare a Summit-ului RePatriot din 2016, în cadrul căruia 100 de antreprenori de top din Diaspora s-au întâlnit cu 100 de antreprenori de top din România, încurajând reconectarea Diasporei la mediul de afaceri românesc.
A doua ediție a Summit-ului Repatriot va începe în data de 5 octombrie 2017, la București. La lucrările Summit-ului vor fi invitați, alături de oameni de afaceri, reprezentanți ai Administrației Prezidențiale, ai Parlamentului, ai administrației centrale și locale, reprezentanți din domeniul financiar-bancar, academic și cultural.
 
 
Mai multe detalii și înscriere
 
 
 
Webinariile YouTube și G Suite for Nonprofits via Google la Școala Digitală pentru ONG-uri
 
Joi, 29 iunie, de la ora 17, poți participa la un nou Wedinar ONG Online - Școala Digitală pentru ONG-uri: 10 sfaturi ușor de implementat pentru a obține vizibilitate pe YouTube.
 
Împreună cu Denis Murărescu, AdWords Sales Consultant Google România, descoperim bune practici în ceea ce privește vizibilitatea pe YouTube și trecem prin 10 tips-uri testate și ușor de implementat de către oricine.
Înscrierea la webinarii este gratuită pentru organizațiile înscrise în Programul TechSoup România.
 
Mai multe detalii și înscriere
 
Din secretele antreprenorilor: Apropie-te de firul ierbii, rămâi conectat la realitate - Andreea Roșca
 
Secretul e echilibrul. Sau, cum ar spune Dan Ștefan, cofondator al Autonom, "zoom in-zoom out". Capacitatea de a vedea imaginea de ansamblu și de a te focaliza pe detalii, "uneori extrem de mărunte, pentru a înțelege în profunzime și a nu pierde contactul cu realitatea".
 
Andreea Roșca vorbește cu 6 antreprenori despre importanța rămânerii în contact cu realitatea, cu nevoile concrete și nemulțumirile clienților.
 
 
 
Citește mai mult
 
 
 
Pulsul Comunității - cercetare privind calitatea vieții în București
 
Fundația Comunitară București a lansat în mai 2017 Vital Signs București, prima cercetare care colectează date publice din 12 domenii importante ale orașului,  analizate în anul 2016.
 
Construită pe baza unei metodologii folosite de fundațiile comunitare la nivel internațional, cercetarea surprinde situația calității vieții și identifică nevoi sau oportunități de acțiune în București.
 
Detalii și raportul cercetării
 
Catalogul surselor de finanțare ADR Centru pentru luna iunie 2017
 
Consultă Catalogul surselor de finanțare pentru luna iunie 2017, ce conține cele 4 secțiuni adresate societăților comerciale, autorităților publice, organizațiilor neguvernamentale și universităților.
Catalogul este actualizat lunar de ADR Centru.
 
Citește mai mult
 
 
Cazarelapensiune.ro | Tradiții și obiceiuri: Sărbătoarea Sfinților Apostoli Petru și Pavel
 
Azi, 29 iunie, este sărbătoarea Sfinților Apostoli Petru și Pavel, denumită popular Sânpetru. 
Petru - "Piatra" pe care Mântuitorul a zidit Biserica Sa, și Pavel - "Apostolul Neamurilor" au fost uciși din porunca împăratului Nero.
În România tradițiile se leagă numai de figura Sfântului Petru, a celui care a fost chemat de Isus Hristos să devină pescar de oameni, poate și pentru că Petru este fratele Apostolului Românilor - Sfântul Andrei.
La marile sărbători creștine, de Paști, de Crăciun, Bobotează, ori de Sânziene, tradiția spune că cerurile se deschid o clipă și îi putem vedea pe Dumnezeu și Sfântul Petru stând la masă.
Mai multe tradiții din țara noastră, atracții turistice și locuri de cazare în pensiuni, găsiți pe CazareLaPensiune.ro.
 
Citește mai mult
 
 
Maison 13, un spațiu îndrăzneț și multifuncțional
 
Maison 13 este locul în care arhitectura, designul, arta, cultura, fotografia și gastronomia se întâlnesc pentru a contura un stil de viață aparte. Am creat un spațiu dedicat evenimentelor ieșit din tipare, creativ și surprinzător, dar în același timp prietenos și primitor, acel "special place" unde detaliile fac diferența. 
 
Află detalii
 
 
Fundația Națională a Tinerilor Manageri
Dumbrava Roșie 2  
020463 București
info@fntm.ro
Facebook
Twitter
Google+
LinkedIn
YouTube
 
 
Acest email a fost trimis la ionelaflood@gmail.com
De către Fundația Națională a Tinerilor Manageri
 
 
Sent by
SendinBlue
 
 
© 2017 Fundația Națională a Tinerilor Manageri
 

Thursday 22 June 2017

SAVE THE DATE - EESC Public Hearing on the European Pillar of Social Rights (Brussels 20.07.2017)



Click here if you are having trouble viewing this message.
Facebook Twitter LinkedIn GooglePlus
 

Save the Date

PUBLIC HEARING - 20 July 2017 - Brussels
 
 
"European Pillar of Social Rights"
 
 
 
The European Economic and Social Committee has the pleasure to invite you to its public hearing on the European Pillar of Social Rights.

The event will focus on the interinstitutional proclamation endorsing the European Pillar of Social Rights and the link between the pillar and the reflection paper on the social dimension of Europe by 2025.

Please save the date if you want to join us and take part in the debate!

Formal invitation to follow.

For any questions related to the event please contact:
Ms Berkemeier Maria Judite mariajudite.berkemeier@eesc.europa.eu +32(0)2 546.98.97 
Ms Bedaton June june.bedaton@eesc.europa.eu / +32 (0)2 546.81.34
 
 
 
Venue: EESC, Room JDE62, Rue Belliard 99, 1040 Brussels

Friday 20 July 2017: 9.30 a.m. – 1.00 p.m.

 
 

Save the Date

AUDITION PUBLIQUE - le 20 juillet 2017 - Bruxelles
 
 
"Socle européen des droits sociaux"
 
 
 
Le Comité économique et social européen a le plaisir de vous inviter à son audition publique sur le Socle européen des droits sociaux.

L'événement portera sur la proclamation interinstitutionnelle approuvant le pilier européen des droits sociaux et le lien entre le pilier et le document de réflexion sur la dimension sociale de l'Europe d'ici 2025.

Notez la date si vous voulez vous joindre à nous et participer au débat!

Une invitation suivra.
 
Pour toute question sur l'évènement, veuillez contacter Mmes:
Berkemeier Maria Judite mariajudite.berkemeier@eesc.europa.eu +32(0)2 546.98.97
Bedaton June june.bedaton@eesc.europa.eu +32 (0)2 546.81.34

 
 
Lieu: CESE, salle JDE62, Rue Belliard 99, 1040 Bruxelles

le 20 juillet 2017, 9h30-13h00

 
 

European Economic and Social Committee / Comité économique et social européen
Rue Belliard 99, 1040 Bruxelles
 
   
 
 

Friday 16 June 2017

Fwd: REMINDER/RAPPEL: INVITATION | EESC LMO conference "On the road to a greener future: acting on employment and skills" (Brussels, 22.06.2017)



Sent from my iPhone

Begin forwarded message:

From: "European Economic and Social Committee (SOC)" <soc-events@eesc.europa.eu>
Date: 16 June 2017 at 15:07:12 BST
To: ionelaflood@gmail.com
Subject: REMINDER/RAPPEL: INVITATION | EESC LMO conference "On the road to a greener future: acting on employment and skills" (Brussels, 22.06.2017)
Reply-To: <soc-events@eesc.europa.eu>

Click here if you are having trouble viewing this message.
Facebook Twitter LinkedIn GooglePlus
Version française ci-dessous

 
EN (FR version below)
  

Please ignore this message if you have already registered 
 

 Labour Market Observatory (LMO)
conference
"On the road to a greener future:
acting on employment and skills"

Thursday, 22 June 2017
9.30 a.m. – 5 p.m.  
  
 
On 22 June 2017, the Labour Market Observatory (LMO) will be organising the conference "On the road to a greener future: acting on employment and skills" – a partner event to the 2017 EU Green Week.
 
This LMO event will focus on the action needed to create quality jobs, adapt people's skills and help those affected by the transition to a low-carbon, resource-efficient and greener economy.
 
Speakers will include various experts from organized civil society, the European Parliament, the European Commission, CEDEFOP, ILO and think tanks.

Thank you for joining us!
                 

EESC - Van Maerlant building - Room VMA 1
Rue Van Maerlant, 2 - 1040 Brussels - Belgium
 
Interpreting available:
from DE, EN, FR, IT, PL, PT
into DE, EN, FR, PT
 
 
Programme 
        
Twitter: @EESC_SOC @EESC_LMO Hashtags: #EUGreenWeek #EESC
      
 

FR
  

 Veuillez ne pas tenir compte de ce message
si vous êtes déjà inscrit
 

Conférence
de l'Observatoire du Marché du Travail (OMT)      
« En route vers un futur plus vert:
agir sur l'emploi et les compétences »

Jeudi 22 juin 2017
9 h 30 – 17 h 00
   
            
Le 22 juin 2017, l'Observatoire du Marché du Travail organise la conférence « En route vers un futur plus vert: agir sur l'emploi et les compétences » -  événement partenaire de la Semaine verte de l'UE 2017.
 
L'événement de l'OMT se concentrera sur l'action nécessaire pour créer des emplois de qualité, adapter les compétences des personnes et aider les personnes touchées par la transition vers une économie à faible teneur en carbone, efficace sur le plan des ressources et plus verte.
 
Les orateurs comprendront des représentants de la société civile organisée, du Parlement européen, de la Commission européenne, de CEDEFOP, de l'OIT et de think-tanks.

Nous vous remercions par avance pour votre participation!
                           

                                 CESE - Bâtiment Van Maerlant - Salle VMA 1
2, rue Van Maerlant - 1040 Bruxelles - Belgique
 
 Interprétation disponible :
DE, EN, FR, IT, PL, PT
vers DE, EN, FR, PT
  
  
Twitter: @EESC_SOC @EESC_LMO Hashtags: #EUGreenWeek #EESC
 

You are receiving this message because we believe you are interested in the Employment and Social Affairs theme. Should this not be the case, please change your preferences.
 
If you don't want to receive invitations from the EESC SOC section, please unsubscribe.